Jump to content

karta dzwiękowa, obawy

Recommended Posts

Witam Państwa,

Od razu zaznaczę że jestem laikiem w tych sprawach i od kiedy sprzedałem swoje hyperx cloud, białe to, zmieniałem słuchawki co chwilę..

od teraz jestem posiadaczem ISK hd 9999 i są najlepsze dla mnie. wygoda i słyszalność przeciwnika bije za przeproszeniem na pysk 990tki.

Kilka dni temu sprzedałem swoje beyerdynamic dt 990 250ohm w wersji edition i po prostu nie odpowiadało mi ich tłumienie od otoczenia i pozycjonowanie w grach, podobno otwarta konstrukcja lepiej działa w grach, nie dla mnie.

Posiadam kartę dzwiękowa creative sound blaster zxr.. wiem że przepłacenie ale zależało mi na wewnętrznej karcie do kompa a nic lepszego nie mogłem znaleźć..

dodatkowo mikrofon w zestawie strasznie mi odpowiada.

I teraz mam pytanie do Was, coś się stanie iskom jak będzie włączona opcja "wzmocnienie słuchawkowe 600ohm" ? 

beyerdynamic miałem własnei na 600 ohm i wszystko było ok, dodatkowo dzwięk jakoś lepiej brział pomijając ze miały tylko 250ohm 

pewnie to dla Was zabawka za blisko 900zł które wydałem za nią ale w opcjach jest taka informacja:

uwaga: ustawienie wysokiego wzmocnienia może spowodować uszkodzenie słuchawek jeśli ich impedacja nie odpowiada wartości 600ohm

nie przejmować się tym i ustawić 600 czy zostać przy 32/250ohm ? 

czy poprostu nie odczuję różnicy na iskach ?

Pozdrawiam

Edited by Synth

Witam,

To bardzo dziwne, ponieważ ten model jest bardziej sceniczny od HD9999.