Jump to content

Karta dźwiękowa do Edifier R1600TIII lub Solo 7c

Recommended Posts

Dzień dobry wszystkim.

Piszę oto ten temat ponieważ przymierzam się do zakupu Głośników Microlab Solo 7c lub Edifier R1600TIII , gdyż aktualnie posiadam Creative Gigaworks T20 i uważam że są za słabe .
I pytanie jest takie , jaką kartę dźwiękową kupić do tych głośników  ?

Przeznaczenie : Gry, Filmy oraz Muzyka

Kwota : do 200zł +/-

Płyta główna : Asus z-170 pro  https://www.asus.com/pl/Motherboards/Z170-PRO/

Miejsce na głośniki : Montaż na ścianie nad Monitorami .

Kilka moich propozycji chociaż nie znam się :) 
Asus Xonar DG , Creatove Sound Blaster Audigy RX .

PS. Jestem osobą głuchą ( używam aparat Implant Baha i słyszę prawie normalnie tylko że na jedną stronę :(  ) więc tu się zastanawiam czy jest sens kupować coś dobrego skoro i tak nie będę słyszał pięknych słów/Dźwięków jak normalna osoba :) i także zastanawiam się czy warto dopłacać do Microlab Solo 7c . 

Dziękuję z góry za poświęcony czas i pomoc :) 

Witam.

Osobiście wybrałbym Asus Xonar DG, jest tańszy o ponad sto złotych, a różnicy wielkiej między nimi nie ma. Od siebie mogę też polecić Asus Xonar D2 który AKURAT mam do sprzedania :). Dwięk z D2 nie różni się zbytnio od Phoebusa, co więcej ma w dodatku lepsze jakościowo komponenty. 

Nie jestem lekarzem ale sądzę, że ten zakup poprawi twój komfort muzyczny. Chociaż na przyszłośc odradzam zakup Sennheiser HD 800 :D. Pozdrawiam.

Dzięki za odpowiedź .
Właśnie doczytałem dokładniej o Asus`ie Xonar DG i to jest karta do niby słuchawek jak ktoś gra ( ja praktycznie nie używam słuchawek . Nie znam się :) może w ustawieniach coś jest albo co hmm 
Ja jestem całkiem Zielony jeśli chodzi o te sprawy 
Mnie interesują tylko Nówki, używane nie kupuję .

Edited by ciomasta