Jump to content

Upgrade (downgrade?) z K550 na coś z lepszą izolacją

LimitbreaKer
 Share

Recommended Posts

Witam,

Jestem muzykiem i producentem, stąd też rok temu kupiłem sobie AKG K550. Jednak mają one wadę, mianowicie jadąc busem bas znika całkowicie przytłumiony subem z busa, nawet w tych co bardziej komfortowych busach. Izolację oceniam względem poprzednich K518, które izolowały jak dla mnie znakomicie, przy moim poziomie głośności słuchania (niezbyt głośno, około 1/2 glośności w telefonie) wystarczało, żeby zapomnieć o świecie zewnętrznym. W K550 to niemożliwe, bas po prostu znika, zaś poza busem tj. w warunkach domowych... Też mam domowników i oni też sluchają muzyki na głośnikach, lub też po prostu tupią, uderzają, jedzą, generalnie hałasują; to wszystko się przedostaje i mnie zwyczajnie rozprasza od tego nad czym powinienem pracować (muzyka, edycja) lub słuchać. Poziom izolacji oceniam więc na słaby.  Nie odpowiada mi też pomysł z wieloma parami słuchawek do różnych celów - nie chcę różnic w odsłuchu ani nie chcę się zastanawiać i gubić w ilości sprzętu. Gdyby poziom izolacji nowych słuchawek był taki jak w K518 lub lepszy to jestem zadowolony.

Ze słuchawek korzystam w trzech settingach..:

1. W mieszkaniu ze stacjonarki lub w czyimś mieszkaniu z mojego (przyszłego) laptopa, odpalam ze Scarletta 2i2, toteż na źródło nie narzekam

2. W uniwersyteckim studiu, gdzie znajduje się RME Fireface 802

3. W busach, autobusach, samochodach, pociągach, gdzie znajduje się Motorola Moto E ^_^ Jednakże być może w jakiejś tam przyszłości planuję zakup budżetowego odtwarzacza mobilnego. Budżetowego, bo na lepszy szkoda mi pieniędzy, są ważniejsze sprzęty.

Wolę słuchawki over-ear, już przyzwyczaiłem się do formy K550 (po K518) i nie chcę stąd uciekać bo to świetna wygoda a siedzę w słuchawkach czasem po parę godzin z przerwami. Znajomy kupił ostatnio jakieś DJskie on-eary Sennheisera i niby spoko, ale to nie mój typ.