Jump to content

[ROZWIĄZANE] ASUS Z87-C + HyperX Cloud - zakup karty dźwiękowej?

Recommended Posts

Witajcie,

na audio nie znam się kompletnie, jestem w tym zielony jednak ostatnio wymieniłem słuchawki i chciałbym korzystać z nich w jak najwyższym możliwym do osiągnięcia dla mnie stopniu. (nie stać mnie na kartę dźwiękową za 1000zł) 

Kontynuując - korzystam z płyty głównej ASUS Z87-C, z tego co znalazłem w internecie posiada ona zintegrowaną kartę dźwiękową znaną pod nazwą Realtek ALC892 (tak podaje PurePC - ile w tym prawdy - nie wiem) i pytanie jest takie - czy wymiana karty dźwiękowej na taką, która zmieści się w budżecie (mowa o używanej) 150zł da mi słyszalną różnicę dźwięku? I jeśli tak to jaki model mógłbym zakupić? Coś polecacie? Myślałem nad Xonar'em DGX / DG. 

Edited by 420kennys

Kurczaki... Ogólnie pomyliłem się pisząc temat, kupiłem HyperX-y II, nie I. 

Naprawdę nie ma sensu inwestować w kartę, tak? Bo czytałem komentarze pod filmami o nich i ludzie właśnie piszą, że nawet dołączona do nich karta dźwiękowa na USB jest gorsza od DGX i, że różnica jest ogromna... Hmmm... Nie ma czegoś lepszego od DGX do tych 150 - 200zł? Mówimy o kartach używanych rzecz jasna. 

Skoro już tu napisałem to zapytam... 

Czy możliwe będzie, że dźwięk przez kartę, którą dołącza HyperX do Cloudów II będzie gorszej jakości niż jakbym zakupił przejściówkę z jednego jacka (mikrofon+dźwięk) na dwa jacki - mikrofon i oddzielny na dźwięk i podłączył to do zintegrowanej karty dźwiękowej jaką posiadam? Warto to sprawdzić? Czy jakość takiej przejściówki przeważnie jest podobna czy raczej szukać droższej? (o ile ma to sens) 

1 hour ago, EvilKillaruna said:

Ogólnie propozycje sprzętu ma Pan cały czas w Polecanych: http://www.audiofanatyk.pl/polecane-daci-i-karty-dzwiekowe/

Taka przejściówka dzieli i tak skromną siłę sygnału na dwa, do tego najczęściej jest fatalnej jakości, także moim zdaniem kompletnie nie ma to sensu.