Jump to content

AIM SC808 do ATH AD500x/700x?

Recommended Posts

Hej wszystkim!

Jestem nowy i zielony jeśli chodzi o audio :) Szukam jakiegoś sensownego zestawu słuchawki otwarte + karta dźwiękowa pod gry, rzadziej muzykę i filmy. Gry wszelakiej maści, choć głównie FPSy (ważne jest dla mnie pozycjonowanie).

Znajomy polecił AIM SC808 + ATH AD500x / AD700x / Beyerdynamics DT770 Pro. Co sądzicie o takim zestawie? Będzie to ze sobą dobrze współgrało? A może jakieś inne propozycje w podobnej cenie?

AIM ponoć wyróżnia się jakością odpowiadającą droższym kartom np. Xonar Essence STX i dobrymi sterownikami, które źle wspominam w przypadku korzystania w przeszłości z Sound Blaster Z czy ASUS Xonar DX.

Jak jest z jakością nagrywanego dźwięku? Ten sam mikrofon z moich starych Siberii v2 nagrywał w fatalnej jakości podłączony pod SBZ i w o niebo lepszej w Xonarze. Zastanawiam się jak może być w przypadku AIMa, bo trzeba go podpiąć pod słabszej jakości "kartę-córkę".

Z góry dzięki za odpowiedź :)

Edited by Jerry

Problem z wykryciem po restarcie to powszechny problem (trzeba odczekać kilka-kilkanaście minut przed ponownym włączeniem), jest to wada fabryczna karty, najprawdopodobniej gdzieś w układzie zasilania, sklep Audeos sprzedaje te karty pozbawione tej wady (najpewniej samodzielnie dokonując naprawy - ale tutaj pewności nie mam). W sklepie X-KOM problem również jest znany lecz na pytanie, czy obecne partie pozbawione są tej wady nie otrzymałem jasnej odpowiedzi - zalecono mi kontakt bezpośrednio z producentem. Poza tym problemem karta sprawuje się super, zero problemów.

Edited by JC

• 2 weeks later...