-
Content Count
108 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
32 GoodAbout trez0r
-
Rank
Początkujący
- Birthday 01/05/1979
Posiadany sprzęt
-
Słuchawki
Sennheiser HD800S
-
Słuchawki (pozostałe)
Audeze LCD-XC, AudioQuest NightOwl
-
IEMy
Itsfit Fusion, CA Andromeda, Beyerdynamic Xelento Remote, Etymotic ER4XR, Aune E1
-
Sprzęt źródłowy
Burson Conductor 3R, AudioQuest DragonFly Red, Lotoo PAW S1, Radsone ES100
-
Wzmacniacze słuchawkowe
Oriolus BA300S
-
Odtwarzacze (DAPy)
Lotoo PAW 6000, iBasso DX221/7/8/9, LG v40 ThinQ
-
Okablowanie i zasilanie
PlusSound, Alo Audio, Ego Audio, CM Cable, PW Audio, LavriCables, FAW, Satin Audio, JD, AudioQuest, iFi, Tomanek
-
Po pierwsze primo, nie posiadam sprzętu, ani wiarygodnych danych odnośnie eliminacji szumu w intekonektach firmowanych PW Audio (taka jest prawidłowa transkrypcja - jeśli już trzymamy sie tak kurczowo faktów). Co do wiedzy, na temat urządzeń, po obsadzeniu BAL i SE, to opieram swoja wiedze na przykładzie DAPów marki Sony, model NW-ZX300, NW-WM1A, w których co do zasady podłączało się w pierwszej kolejności wtyk SE, potem BAL... Działanie potwierdzone empirycznie z BA300S. Dobrą praktyką jest czytanie instrukcji posiadanych sprzętów, więc użytkownik nie będzie korzystał ze swojego sprzętu nie z
-
Teoria swoje, praktyka swoje. Generalnie obawiam się, że nie wszystkie 4.4 to "pełny" pentaconn...
-
Ciągniesz sygnał GND z gniazda "obok" do 5. pola w Pentaconnie... czyli masz dwa wtyki po stronie źródła. 4.4 + 3.5. Produkcyjne rozwiązania PWaudio, CM Cable. W Japonii Oriolus w BA300S sprzedaje z IC z "dodatkowym" uziemieniem.
-
Technicznie, będzie działało IMO jeśli twój amp ma "pełnego" Pentaconna to na takim połączeniu tracisz sygnał GND... Standard 2.5 ma 4 pola vs 5 w 4.4 można sobie dopomóc sygnałem z 3.5/6.3. W praktyce dla słuchawek to może być pomijalna sprawa.
-
1st primo. Widzę, że kupujesz "oczami"... może zamiast tych dwóch par, zakupisz Verite ? Mają polskiego dystrybutora, stojak, okablowanie pod marką ZMF robi PlusSound no i maja nie zaprzeczalna zaletę są piękne i na żywo prezentują się wspaniale. 2nd primo Odpowiadając na Twoje pytanie, to absolutnie nie mam takich odruchów... Wybieram repertuar, na którym uzyskam maksymalne zadowolenie, jak już wspomnieliśmy w wątku. Obie pary prezentują inne podejście do prezentacji muzyki.
-
Pozwolę sobie, dorzucić 3gr do korytka Aktualnie jestem posiadaczem m.in. LCD-XC i HD800S, paruję je z Burkiem C3R. Myślę, że by docenić właściwości tej pary, potrzebna jest pewna świadomość grania, osłuchanie i pewne założenia co chce się uzyskać od swojego zestawu. Każdą ze słuchawek, "doszlifowałem" pod swoje oczekiwania - EQ, kablem. Nie wiem jakie autor wątku ma doświadczenie, ale IMO budżet przeznaczony jest dość spory, a efekt "wow" można uzyskać znacznie tańszym zestawem nabierając świadomości swoich potrzeb . Odpowiadając na rozterki autora, to ja bym HD800S parował jednak z tranzy
-
Stoją po jasne stronie... bliżej do Spiraldot, niźli Final E.
-
Miałem w planach, u Piotra w Custom Art przynajmniej do moich V3 nie było z tym problemu... przeszło. Jak potrzebujesz coś pomiędzy gumkami, a piankami spróbuj Azla Xelastec Tipsy jakby "kleją" się do kanału...
-
@Palpatine jeszcze lubię Crystal Tips , jak będziesz zamawiał to tzw. średni rdzeń (M/S, M/M, M/L). EDIT: tak InAirs 2
-
InEars'y IMVHO są lepsze, Comply podbijają za bardzo dół, i mam wrażenie, że zaciemniają obraz. W rezultacie, pianek ze stockowych pudełek nawet nie testuję