Jump to content

ideapad

Użytkownik
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ideapad

  1. Nikt z was nie zrozumial mojego wpisu. W praktyce moglbym placic i 200pln/miesiac za tidala - stac mnie. Doskwiera mi fakt ze cena w Polsce jest pare razy wyzsza niz np w Niemczech. To jest patologia. Czemu w pilce noznej na transfery ma byc Fair play? Dlaczego araby nie moga wydac 10 mld $ na pilkarzy w jednym oknie transferowym?
  2. No, okej. Tu masz racje, bulwers swoj jedynie kieruje do obroncow. Rabuja, wykorzystuja Polakow w bialy dzien ta cena a sa tacy ktorzy jeszcze przyklaskuja temu monopolowi.
  3. *nie pale *nie pije alko Takze ja jako przecietniak wydaje na powyzsze 0pln w skali roku a nadal nie stac mnie na Tidala. Gdyby kosztowal 10 zl / miesiac single hifi to bylaby rozsadna cena jak na polskie warunki - porownujac np z Germany. Cena w Polsce jest wyzsza z 2/3x niz u szwabow i mam sie na to godzic? *rocznie rowniez jem 0 kebabow
  4. Tyle ze rodowity Niemiec duzo szybciej zarobi to 20 euro od rodowitego Polaka 40zl (~10 euro).
  5. Nadal podtrzymuje swoje zdanie. 40zl to cena nie na polskie zarobki. To cena dla Niemca, Angola, Szweda. Nawet gdybym mial banke pln na zbyciu to nadal twierdzilbym ze cena jest zdecydowanie za wysoka.
  6. No okej, a co jezeli 40zl to 30% moich miesiecznych dochowodow ? Co jezeli urodzilem sie i zyje w kraju 8 swiata ? Co jezeli urodzilem sie w patologicznej rodzinie ktora oddala mnie do domu dziecka ? Co w takiej sytuacji. Jak mam sobie pozwolic na tidala Hi-Fi ? Pytam bo smiesza mnie komentarze tego typu. Cena jest zdecydowanie wygorowana. Marza jest ogromna.
  7. No rozumiem, tylko co po tym jak odrazu anuluje subskrypcje. Po 150 dniach strace wszystkie playlisty, muzyke sciagnieta offline itd? Nastepnie jezeli zechce to nowe konto i od nowa szukanie piosenek itd? Zebranie mi mojej calej muzy zajmie mi z miesiac czasu. Inna sprawa Po aktywacji jednej promocji za 150dni bedzie mozna aktywowac kolejna? pozdro
  8. Nie widzialem tego. Czyli po 150 dniach wpada normalna cena np za rodzinne konto, lub pojedyncze hifi? Dlaczego bedac w UK wyskakuje mi cena 5 Funtow. Czy jest mozliwosc zmiany na zlotowki, czy tez trzeba zakladac konto w PL?
  9. Witam, Jezeli ktos ma wolne miejsce, lub zamierza robic rodzinke na Tidalu HiFi to sie z checia na to pisze. dziekuje, pozdrawiam
  10. https://imracoustics.com/products/rah-triple-hybrid-planar-in-ear-monitor Co sadzicie teorytycznie o tych sluchawkach, czy beda lepiej graly od Aten, czy beda lepiej izolowac od Aten? W Teorii. Dzieki za opinie.
  11. Ok, slyszalem o tych planarnych. Za pare lat wypuszcza i R3 jak interes bedzie sie krecil.
  12. Rozumiem, czyli zostane przy R1 zenith, i poczekam na R3. Dodatkowo, co dokladnie oznacza izolacja, moglbys moze wyjasnic?
  13. Twoim zdaniem sa lepsze dzwiekowo od R1 zenith, i jesli tak to o ile % (nie wiem czy jest sens sprzedawac zenithy po miesiacu i kupowac R2). Dodatkowo co do izolacji, to okreslenie oznacza tyle: jak bardzo slyszy nas na zewnatrz otoczenie, ludzie - dzwiek z naszych sluchawek, czy cos ponadto?
  14. Zamowilem juz samsunga. Doplace. Pewnie za 5 lat taka karta bedzie warta 20zl.
  15. Ok, wytypowalem pare kart. Na allegro sa nizsze ceny. Prosze doradzcie ktora wybrac i dlaczego. Nie wiem czy ktorys z allegro sprzedajacych nie jest podejrzany. Dodatkowo nie wiem ile na X karcie bede mial natywnej wielkosci do wykorzystania. typy: 1. https://allegro.pl/oferta/karta-sandisk-ultra-microsdxc-400gb-100mb-s-a1-10-8030051213 (sprzedajacy: supersprzedawca) 2. https://allegro.pl/oferta/karta-microsd-samsung-evo-microsdxc-512gb-cl10-7912735616 (sprzedajacy: morele) Pytanie jest nastepujace, czy warto doplacac az 200zl za dodatkowe 112GB pojemnosci. Co sadzicie na ten temat. Ile mb zajmuje powiedzmy 10 piosenek w jakosci master pobrane z tidala? Z gory dziekuje za pomoc ! edit:
  16. Rozumiem, jakiej ceny moge sie spodziewac oryginalnej 512gb karty microsd. 256gb chodza po ~200zl z tego co widzialem.
  17. Rozumiem. Widze ze sie znasz na temacie, moglbys moze mi podpowiedziec w paru kwestiach jeszcze. Nie chce zbytnio nosic jeszcze dodatkowego dysku sd do telefonu, bo uzywam telefonu+sluchawek np na silowni w fomie tidal offline, dlatego potrzebuje duzo miejsca na karcie na muzyke. Jak to wyglada w praktyce, telefon + dysk , czy moglbys dac jakis przyklad. Dodatkowo, jezeli powyzsza opcja bedzie slaba, to czy moglbys polecic dobra karte chyba 512GB z tego co piszecie, jest najlepszym wyborem pod moje preferencje, pomijajac 1TB/2TB w nieakceptowalnych dla mnie cenach....Karta w cenie telefonu (lol). EDIT: co dziwne ten gosc od tej karty samsung 1TB, ma wiele pozytywnych ocen od kupujuacych ten produkt, dodatkowo wkleja zdjecia i specyfikacje karty: Witam. Mam na sprzedaż Karty Micro SD 1024 GB Samsung. Pojemność: 1024 GB Klasyfikacja prędkości: Klasa 10 UHS: 1024 GB U3 Zestaw zawiera: 1 x karta microSD 1 x adapter 1 x czytnik Karty zostały przetestowane czego dowodzi załączony screen. Czyli nabiera kompletnych laikow, ktorzy sugeruja sie jedynie napisem na telefonie , ze wykrywa teorytyczne 1TB? Dziekuje !
  18. Albo ja czegos nie rozumiem...albo.... Tutaj jest karta 1TB od samsunga za 100zl: https://allegro.pl/oferta/samsung-karta-micro-sd-1024gb-8399254135
  19. Witam, Poszukuje najlepszej mozliwej karty microSD do lg V40. Oficjalny spec na stronie LG: https://www.lg.com/us/mobile-phones/v40-thinq/specs Niby jest napisane ze obsluguje karty do 2TB, jednak na gsmarena jest napisane ze do 1TB. W zwiazku z tym nie wiem ktora informacja jest prawdziwa. Prosze mi doradzic jaka bedzie najlepsza karta 1TB lub 2TB jezeli ten telefon taka obsluguje. Z gory dziekuje za informacja.
  20. Zdecyduje sie na Mpow T5 lub 2x tansze QCY T2c. Wedlug tego recenzanta: https://medium.com/@scarbir/the-best-tws-true-wireless-earbuds-under-50-271b727bd2c9 sa to najlepsze mozliwe w x cenie. Dodatkowo w tak niskiej cenie mpow T5 obsluguje nawet Aptx za 50$....
  21. Reasumujac: Bluedio T ELF vs xiaomi redmi airdots. Wybralbym bluedio ze wzgledu na to ze wytrzymaja na baterii 7h natomiast xiaomi jedynie 3h, co wydaje sie byc bardzo niskim wynikiem, poniewaz pracuje 8h dziennie... Prosze doradzcie co wybrac i dlaczego. dziekuje !
  22. Kurde, to nie wiem co robic bo: nie spodziewalem sie ze sluchawki true wireless sa az tak drogie. Myslalem ze za 50zl idzie cos takiego kupic, a jak przegladam internet to kosztuja po 500-1000zl. Natomiast ja chce tylko pozbyc sie tych wszystkich kabli i miec dokanalowki do sluchania roznych podcastow. Nie chce wydawac na cos takiego z 500 pln...
  23. Hehe, czyli ze nie dalo na nich nawet np odsluchiwac recenzji na YT? Gubily sygnal? NIe chce na nich sluchac zadnej muzyki.

Forum Audiofanatyk.pl

Forum audiofanatyk.pl to forum audio stworzone i prowadzone przez pasjonatów tematyki audiofilskiej. Prowadzone pod skrzydłami bloga, pozwala dzielić się opiniami i wrażeniami z odsłuchów, a także rozmawiać na tematy sprzętowe związane ze słuchawkami, kolumnami, wzmacniaczami i dowolnym innym sprzętem audio. 

×
×
  • Create New...