Skocz do zawartości

forii

Użytkownik
  • Zawartość

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutral

O forii

  • Tytuł
    Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Co masz na myśli? Chętnie. Custom Game już zwróciłem, ich bas jednak zbyt bardzo uderzał w uszy.
  2. Czemu mam sobie je odpuścić? Najpierw je polecasz a potem mi sugerujesz ze bym odpuscil. Widze ze są to słuchawki otwarte, rozumiem ze dzieki temu zyskam większą scene niz do Custom Game? Niestety nie było tam porónania do moich słuchawek. Mimo wszystko ta oferta z welurowymi padami za 320zl wydaje sie spoko opcją. Choc jak sprawdzam na massdrop to cena to tylko 50 USD, coś tanie... + ew wysylka to bedzie i tak taniej niz 320zl z welurowymi padami, chyba ze welurowe pady sa jakies drozsze Powiedzcie mi tylko jakie beda roznice bo recenzje czytalem ale roznice do custom game Scena bedzie wieksza z welurowymi padami? Lubie dużą przestrzennosc bym sie czul jak na koncercie a jak gram w gre to bym sie czul ze tam jestem. Średnica rozumiem ze na pewno wyzsza bo czytalem Jak basy i szczegoly czyli treble? w porownaniu do V-ki custom game w recenzji zabrakło wykresów bym mógł to określić
  3. Dzieki, To w takim razie znalazłem to. No i tanio. Eee kurde te customy do rocka sie w ogole nie nadaja Nie wiem jak to sie stalo ze tak ich jakosc sie pogorszyla, przez chwila mialem wrazenie ze jakis kabel nie styka ale wszystko jest ok... Ja juz nie wiem co jest ze mna ze co chwile cos mi nie pasuje Tych co podales nie produkuje ale patrzac jak graja to podobne są AKG K271 MKII według wykresow A co powiecie o: https://www.audiofanatyk.pl/recenzja-sluchawek-gamingowych-audio-technica-ath-pdg1/
  4. Spokojnie tak jak mówiłem jestem zdecydowany że dojdą koszta za wzmacniacz i DAC Ułatwimy sobie sprawę, do 18 czerwca mogę wyslac formularz zwrotu + od tego czasu mam jeszcze dodatkowe 10~dni na wysyłke. Pierw chciałbym kupic jakiegos Daca do Custom gamów, zawsze jego tez moge zwrocic. Co polecacie? Ten Dragonfly red/black lub shanling up wydaje sie neutralnym wyborem Może jednak zostane na customach jezeli uslysze jak grają z dobrego źródła !
  5. Dokładnie takie są, nie to ze mi przeszkadzają bo nie mam nic do nich, tylko jak slucham niektorych wokalowych kawalkwo to wlasnie czuc tą wycofaną średnice, i dlatego tez chcialbym do nich jakiegos daca zeby poprawic ogólna jakosc dzwieki i moze i wtedy lekko srednica bedzie lepiej brzmiala. Wiadomo ze V zostanie. Jakbyscie polecili jakiegos daca to mam okazje go zamowic juz teraz by sprawdzic jak brzmia wtedy te moje Custom Gejmy.. Moze niepotrzebnie rozmyslam o innych sluchawkach? V chyba nie taka zla jak ktos slucha glownie elektroniki, house, techno i lubi basy ( ja lubie) Jak mi cos ktos poleca to chetnie testuje, po recenzji widac ze są to b dobre sluchawki, choc wiadomoz e wolalbym klasyczne sluchawki nauszne. Z odeslaniem dokalanówek nie jest tak prosto? Dlaczego? Łatwiej niz paczke, listownie mozna odeslac. Pod laptopa nei podpinam ale pod msi z370 pro gaming carbon z Audio • Dual Realtek® ALC1220 Codec - 7.1-Channel High Definition Audio - Supports S/PDIF output + System dźwiękowy Audio Boost 4 ze wsparciem technologii Nahimic 2+: generowanie dźwięku o jakości studyjnej pozwalającej uzyskać wyjątkowe wrażenia w grach" Wokal żywy,s cena duża ale czy basy są jak i szczegóły - cos co mam w aktualnych Customach?> Czy nie ma tak ze mozna miec wszystko
  6. Zarabiam tylko 3300zl na miesiac a chcialbym cos poodkladac, od 2 miesiecy zyje od wyplaty do wyplaty, czynsz 400zl, zakupy i reszte wydalem na sprzet bo kompa tez złożyłem. Za miesiac bedzie mi malo i kupie kolejną pare czy cos, chce juz cos na stale. Na sluchawki nie mam mozliwosci wydać wiecej jak na ten miesiac, wydaje mi się żę gdzies sa tam słuchawki dla mnie, z drugiej strony miałem sie skupić na dacu a znowu kombinuje i wybieram słuchawki. Pomysle o tych E1, powiedzcie mi szczerze, da sie w nich siedziec przez np 3-4h przed kompem bez zdejmowania? to mi da duze info. No i jak bym kupil te e1 to do nich moge kupic dragonfly black lub Shanling UP?? W sumie mobilne sluchawki + pelnowymiarowe do kompa stacjonarnego jednoczesnie bylyby sporym plusem.
  7. Gdyby cena nie grała roli to kupiłbym najdroższe słuchawki za 50 tys i nie musiał się pytać nikogo o nic na forum bo miałbym wszystko.. Jednak budżet mnie ogranicza i niestety nie wydam 1700zl za sluchawki, max ile moge wydac to 1500zl wraz z DACEM! Nie jestem az taki dokladny, jestem amatorem w tych sprawach ale lubie dobry dzwiek, poczatkowo mialem kupic hyperx za 300zl i dac jakis tez do 150zl, budzet sie widze niezle mi powiekszyl jak sie dowiedzialem jakie sa sluchawki Ostatnio mi pisali ze best buy ze scenicznoscia to DT150, "legendarne" sluchawki, teraz slysze taki tekst, nie to ze Ci nie wierze ale kazdy ma swoje zdanie, focale dla mnie mialy zbyt duza srednice i byly takie zbyt jasne? No i jaka jest niby izolacja w E1. Z nie dokanalowych pozostają te ktore polecales? Jednak przyzwyczajony jestem do sluchawek ktore stabilnie leza mi na uszach bez ryzyka ze wstane czy obroce glowa i mi wypadnie sluchawka + czuc ze cos masz w uszach, customy sa bardzo wygodne. Co powiecie na DT770? bądź DT-990
  8. Nigdy nie sadzilem ze dokanalowe sluchawki beda jakkolwiek dzwiekowo i przestrzennie lepsze, powiedzcie mi co strace w porownaniu do customow? czego one nie maja oprocz wygodnych nausznic które pokochałem od beyerdynamica? Tylko ten brak izolacji.. to chyba juz wole miec cokolwiek na uszach i miec sluchawki otwarte.
  9. Faktycznie po przeczytaniu recenzji pokłon dla sluchawek choc nie wierze ze to wszystko jest zmieszczone w takich malych mikro elementach. Mimo wszystko scena w tych sluchawkach jak sobie porownalem ( tak jak tez myslalem) jest mniejsza chociazby od pdg1, czyli odpadają, po drugie tego typu sluchawki zawsze mi wypadaly z uszu nie wazne jak je wcisnalem, nawet ze stoperami mam problem by je zmiescic, mam po prostu duze uszy. ..
  10. bez jaj xD nie bede nosił pchełek, zero izolacji i zamiast slyszec muzyki bede slyszał szczep psa sąsiada, nie bez pwoodu chcialem normalne słuchawki, najlepiej zamkniete ale jak takich nie ma to chociaz otwarte ale nie "pchełki" Ma to w ogole jakąś scene? Nausznice musza byc ogromne by scena byla duza i bylo slychac dzwieku z roznych katow, w tych pchełkach watpie by to bylo, nawet w focalach nie bylo
  11. Dobra to zapytam inaczej, są jakieś słuchawki którę brzmią żywo jeżeli chodzi o wokal, czyli w miare zbilansowana średnica, a do tego głębokie dobre basy, a nie tym "bum bum" + odpowiednia gora i dol? Alternatywnie z dacem, jezeli takich nie ma.
  12. Slyszalem ze wlasnie sa płytkie jak pewnie focale ale to zasluga braku Vki a Bas + Głębie zdobędę wtedy DFB lub innym wzmacniaczem?
  13. Ok dzieki, a z zamknietych? bez Vki cos podobnego do focali ale z lepsza izolacja i wiekszymi nausznikami z potencjalem do sceny
  14. Tak, najlepiej takie własnie jak customy, choć jeżeli jakość dźwieku bedzie inna i kosztem izolacji zyskam cos innego to moge sie zgodzic, ale tez z drugiej strony nie wiem czy latwo bedzie mi sie pozegnac z customami jak polecicie inne sluchawki. Ale dopiero teraz widze jak srednio graja z wokalem w porownaniu do focali ;/ ;/ Dzisiaj wyplata doszla, raczej wolalbym juz kupic jakiegos daca i testowac czy mi sie podoba granie tych customow z daciem+wzmacniaczem, moze brzmienie sie zmieni, wrazie co daca sobie zostawie wiec musi byc neutralny, a customy odeśle.. Budżet to max 1200zl,
  15. Ale ja nie chce Focali, nie tylko ze wzgledu na dzwiek ale i przez wygode, brak mikro, malutką scene i płytkość w basach, wiem ze DFB pewnie by to naprawil i wzmocnil ale znam ich granie i wole Customy. Lubie dźwięki niz wokal, jaram sie efektami dzwiekowymi niz wokalem choc w tych customach tak jak mowilem to mozna sie przyczepic ze ten wokal nie to ze jest cichy ale taki za mgły... i to mi tylko przeszkadza czasami. Tak to w piosenkach gdzie nie ma wokalu jest sztos Na customach czuje sie jak w raju,są bardzo wygodne, maja mikrofon, można go odłączyć i dokupić kabel bez dołączonego mikro. tylko chciałbym im troche dzwiek podciągnąć ogółem, to wszystko,, w niektorych piosenkach srednica brzmi bardzo wysoko i tak, wiec zalezy od muzyki. Przyzwyczaje sie do Vki. Czytam recenzje o tym Aune X1s, wygladają dobrze, choc ponad 1000zl placic za cos takiego to juz mi sie odzywa cos takiego ze wolalbym lepsze sluchawki kupic. te customy sa jasne czy ciemne? Co do Mojo, to on kosztuje na necie 2000zl, chord mojo ,takze odpada, wolalbym cos do 1000zl, ew doplace te 100zl do anune. Do porównania jakie inne sluchawki polecacie? Cos w stylu wyzszych srednicy ale nie tak plytkie i mało glebokie jak focale

Forum Audiofanatyk.pl

Forum audiofanatyk.pl to forum audio stworzone i prowadzone przez pasjonatów tematyki audiofilskiej. Prowadzone pod skrzydłami bloga, pozwala dzielić się opiniami i wrażeniami z odsłuchów, a także rozmawiać na tematy sprzętowe związane ze słuchawkami, kolumnami, wzmacniaczami i dowolnym innym sprzętem audio. 

×